قیمت بهشت

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند: هرچیزی را قیمتی است و قیمت بهشت نمازهای پنجگانه است

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند: هرچیزی را قیمتی است و قیمت بهشت نمازهای پنجگانه است

قیمت بهشت

من برای رسیدن به آرامش
تنها به تکرار اسم تو بسنده خواهم کرد

یا رب العالمین

......................................

ویژگی های وبلاگ قیمت بهشت:

تولیدات وبلاگ یکی از ویژگی های ممتاز این وبلاگ است و این تولیدات در بخش های: پوستر، عکس نوشت، اینفوگرافیک ،کلیپ، پادکست صوتی، استیکر، پاورپوینت و... خواهد بود.

بخش یادداشت های شخصی وبلاگ خود به سه قسمت تقسیم می شود:

1) ایده های ترویج نماز من
2) حرف ها و توصیه های من
3) عربی نوشت های من

در قسمت عربی نوشت های من، متن های خود را به زبان عربی همراه با ترجمه جهت بهره مندی دوستان عرب زبان قرار میدهم.

دیگر موضوعات وبلاگ که از منابع دیگر استفاده شده است:
احکام نماز
احادیث و روایات
یادداشت ها و مقالات
شعر، داستان و متن ادبی
نماز در کلام خوبان
پرسش و پاسخ
کتاب نوشت و معرفی کتاب
فیلم و صوت
پوستر، عکس نوشت واینفوگرافیک



پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۶، ۱۰:۰۷ - Bahar 1999
    عالیツ

نماز کوثر است

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ

یک وقت من حساب کردم 135 نکته در نماز پیدا کردم. اسمش نماز است اما خود نماز کوثر است. اینهایی که نماز را سهل انگاری می‌کنند، پشیمان خواهند شد. این زبانی که خدا به تو داده است، با گوشت حرف می‌زنی. با پی می‌بینی، با استخوان می‌شنوی، دو دقیقه هم با خدا حرف بزن. چه گناهی کردیم که از حرف زدن با خالق محروم شدیم و با حرف زدن با مخلوق سرگرم شدیم؟
تو که 24 ساعت با مخلوق حرف می‌زنی، پنج دقیقه هم با خالق حرف بزن. خدا می‌گوید: بیا، ما دهان کجی می‌کنیم. «تحبب إلی و هو غنی‏ عنی‏» -بحارالانوار،ج94، ص192)-هی خدا می‌گوید: بیا. مثل پدربزرگی که به نوه می‌گوید: آقاجان بیا! این پشت می‌کند. گناه می‌کنیم می‌بخشد. انگار خدا از ما خجالت می‌کشد.
«کَأَنَّکَ اسْتَحْیَیْتَنِى‏»
-مصباح‏المتهجد،ص587-یعنی من خلاف کردم و تو باید مرا رسوا کنی. می‌گوید: نه! هرچه هم خلاف کردی، من نمی‌گذارم لو بروی. می‌گوید: خدایا عوض اینکه من خجالت بکشم، انگار تو خجالت می‌کشی. یک چنین خدای به این خوبی،
«فَصَّلِ لِرَبِّکَ» باز هم می‌گوید: «لِرَبِّک» یعنی خود نماز تو را تربیت می‌کند. می‌گوید: نماز بخوان چون خدا رب تو است، می‌خواهد تو را تربیت کند، راه تربیت تو نماز است. نماز خوب تو را تربیت می‌کند. مثل کسی که لباس می‌شوید. کسی که لباس می‌شوید، دستش هم پاک می‌شود. غذایش هم هضم می‌شود. عرق بدنش هم درمی‌آید. ایام فراغتش هم پر می‌شود. در لباس شستن همه اینها هست.


حجه الاسلام قرائتی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۷
حدیث ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی