قیمت بهشت

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند: هرچیزی را قیمتی است و قیمت بهشت نمازهای پنجگانه است

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند: هرچیزی را قیمتی است و قیمت بهشت نمازهای پنجگانه است

قیمت بهشت

من برای رسیدن به آرامش
تنها به تکرار اسم تو بسنده خواهم کرد

یا رب العالمین

......................................

ویژگی های وبلاگ قیمت بهشت:

تولیدات وبلاگ یکی از ویژگی های ممتاز این وبلاگ است و این تولیدات در بخش های: پوستر، عکس نوشت، اینفوگرافیک ،کلیپ، پادکست صوتی، استیکر، پاورپوینت و... خواهد بود.

بخش یادداشت های شخصی وبلاگ خود به سه قسمت تقسیم می شود:

1) ایده های ترویج نماز من
2) حرف ها و توصیه های من
3) عربی نوشت های من

در قسمت عربی نوشت های من، متن های خود را به زبان عربی همراه با ترجمه جهت بهره مندی دوستان عرب زبان قرار میدهم.

دیگر موضوعات وبلاگ که از منابع دیگر استفاده شده است:
احکام نماز
احادیث و روایات
یادداشت ها و مقالات
شعر، داستان و متن ادبی
نماز در کلام خوبان
پرسش و پاسخ
کتاب نوشت و معرفی کتاب
فیلم و صوت
پوستر، عکس نوشت واینفوگرافیک



پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۶، ۱۰:۰۷ - Bahar 1999
    عالیツ

از خود دانش آموزان کمک بگیرید

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۸ ب.ظ

مشارکت دادن افراد در برنامه های مختلف تاثیر بسزایی در بهبود برنامه ها دارد. یکی از برنامه هایی که مربیان پرورشی و معلمان دینی در مدارس به آن اهتمام می ورزند راهکارهای جذب دانش آموزان برای شرکت در نماز جماعت مدارس است. بهترین روش این است که از خود دانش آموزان برای جذب تعداد بیشتر در نماز جماعت کمک بگیریم.

مربیان می توانند مسابقه ای را بین کلاسهای مختلف راه بیاندازند و جایزه ای ویژه برای کلاس برنده در نظر بگیرند. این مسابقه به این صورت است که مسئولیت جذب دانش آموزان به نماز جماعت در طول هفته هربار مختص به کلاس خاصی است و دانش اموزان آن کلاس موظف هستند با روش های متنوع و گوناگون خود، دیگر دانش اموزان را برای شرکت در نماز جماعت تشویق کنند. و در صورت ناموفق بودن در این امر امتیاز پائین یا حتی منفی به آن کلاس تعلق می گیرد. در چنین حالتی بین کلاس ها رقابت ایجاد می شود و دانش آموزان هر کلاس با هم متحد می شوند که حتما برنده ی مسابقه باشند و همین رقابت نشاط خاصی را در مدرسه ایجاد می کند و دانش آموزان علاوه بر کار گروهی استعداد و خلاقیت های خود را در معرض نمایش می گذارند تا بتوانند تعداد نمازخوان های مدرسه را بیشتر کنند.

این مسابقه باید داور عادلی نیز داشته باشد که تعداد حاضرین در نماز جماعت را هر روز ثبت کند تا در انتها به درستی مشخص شود کدام کلاس در جذب نمازخوان های بیشتر موفق بوده است. ( بهتر این است که نتیجه فعالیت هرکلاس انتهای هر هفته روی برد نصب شود تا از وضعیت کلاس خود آگاه باشند)

دانش اموزان می توانند از روش های مختلفی از جمله: نمایش، دکلمه، برنامه های طنز، مسابقات، پذیرایی ، نمایشگاه قبل و بعد نماز، فروش خوراکی با تخفیف ویژه و... در جذب دیگر کلاس ها به نمازخانه استفاده کنند. و مربیان لازم است با آن ها همکاری لازم را داشته باشند و به آن ها در تهیه تدارکات لازم کمک کنند.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴
حدیث ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی